Często stoimy przed wyborem zakupu drukarki do biura. Pojawia się wtedy dylemat - jaka powinna ona być: atramentowa, laserowa, czy może żelowa?
Podpowiemy czym się kierować aby wybrać najlepszą dla siebie opcję. Podstawowe pytanie brzmi: co będziemy drukować. Powszechnie przyjmuje się, że drukarki laserowe sprawdzają się do druku dokumentów tekstowych, a atramentowe do grafik i zdjęć. Trzecią możliwością jet drukarka żelowa, której zaletą jest wysoka jakość druku.
Możemy również wziąć pod uwagę zakup urządzenia wielofunkcyjnego, które łączy w sobie funkcje drukarki, skanera, kopiarki, a także faksu. W ten sposób zapewniony mamy cały zestaw funkcjonalności w jednym urządzeniu.
Oto kilka typów takich urządzeń:
1. Drukarka atramentowa wielofunkcyjna
https://www.komputronik.pl/product/5233 ... t510w.html
https://www.komputronik.pl/product/5845 ... l3151.html
2. Drukarka laserowa wielofunkcyjna
https://www.komputronik.pl/product/5239 ... -m28w.html
https://www.komputronik.pl/product/1980 ... 1510e.html
3. Drukarka żelowa wielofunkcyjna
https://www.komputronik.pl/product/2359 ... 100dn.html
https://www.komputronik.pl/product/2322 ... 0sfnw.html
Wybór należy do Was.
Jaka drukarka do firmy
Ja polecam osobiście tą:
https://www.komputronik.pl/product/5239 ... -m28w.html , jest naprawdę mega wydajna i służy nam już bardzo długo.
https://www.komputronik.pl/product/5239 ... -m28w.html , jest naprawdę mega wydajna i służy nam już bardzo długo.